PaulenLilanroute66.reismee.nl

12e motor dag

zo na een heerlijke nacht optijd er uit las vegas is maar 130 mile maar ondanks dat vroeg rijden omdat we ook bij de Hooverdam willen kijken. Na een goed ontbijt de spullen op de motor we moesten goed passen en meten want paul had nu zijn spijkerbroek aan en alleen zijn dikke vest aan dus leren broek en jas moest ook ergens na slim indelen toch weer gelukt. en zo de 93 op naar Las Vegas paul had een bordtje gezien met historich iets en vond het niet ff gestopt ik toch maar me jas uit en ook ergens in de koffer gedaan dus verder in me leren broek en trui heerlijk.toen kwamen we bij de Hooverdam eerst over de brug gelopen en paul heeft de foto's gemaakt ik bleef bij de betonnen rand oh zo hoog brrr. daarna naar de dam gereden en lopend er overheen heel indrukwekkend maar soms te hoog toen naar de motor wat gedronken het is hier ruim 30 graden truien uit en met t-shirt op de motor en nog lopen zweten de helmen waren helemaal nat van binnen. toen naar vegas de strip hadden we zo gevonden maar die is heeeel lang en ongelovelijk druk toen zagen we het harleycafe en de mgm en zijn we er af gegaan op zoek naar het hardrock hotel duurde ff maar gevonden ligt dicht bij de strip en de motoren kunnen in een beveiligde garage dus dat was oke. Bij binnenkomst stap je in de wereld van de casino zo inmens groot maar wel gaaf. we hebben een kamer in de hardrock tower maar wel een pokken eind lopen maar de kamer is wel lux .Eerst de spullen naar de kamer ff gedouscht na het zweten en toen ff gaan lopen hebben we bij een pizzaria spagetti gegeten met gehakt balen was best lekker en weer een s wat anders .en daarna toch terug naar de kamer en ben ik gaan schrijven en paul gaan slapen. we waren toch wel moe van alles. Wat ik nog wilde vertelen is dat die Amerikanen best slim zijn als ze een grote camper hebben nemen ze hun gewonne auto als aanhanger mee een appart gezicht z'n auto zonder bestuurder. nou ik ga ook slapen morgen gaan we lopend de strip op dus morgen weer een verhaal

gr zzzzzzz

Paula

Wat een mooie foto,s wat een enorm ding die stuuwwand nou in las Vegas dat zal wel een avontuur zijn veel gok plezier of ga jullie dat niet doen heel veel goede kilometers daar.

ellen

zo dus nu eindelijk in Vegas voor de grote dag van morgen. Geniet er van

Gré en Ellen.

Heel veel plezier vandaag op jullie 2e trouwdag.