PaulenLilanroute66.reismee.nl

17e motordag

vandaag onze laatste dag met onze maatjes van onze reis de mooie harley's. Vanmorgen ff met Cinti gebeld (dat is de nicht van tante jeanne) of het goed was of we een bakkie kwamen halen het is maar 28 mile van het hotel dus wij er hen naar zoeken en begeleid worden door John zijn we er gekomen was een heel fijn weer zien ze had speciaal donuts gehaald voor ons na een ander half uur zijn we richting Santa Monica gegaan want we wilde het ook overdag bekijken nou dat koste anderhalfuur echt giganties druk maar als motorrijder wordt er veel getolereerd we mogen over de carpool strook die eigenlijk alleen voor auto's is met 2 of meer personen we mogen werkelijk overal tussen door echt gaaf je moet niet bang zijn gewoon brutaal heerlijk. Eindelijk in Santa Monica mogen we de motoren gewoon tussen de auto's zetten de auto's moeten betalen wij niet hihi. Nu was het route66 loket open en we hebben weer wat gekocht en toen we vertelde dat we het hellemaal hadden gereden zei en je kan nog praten haha en toen vroeg ze of we een cetificaat wilde nou heel graag zo leuk als afsluiter. Daarna nog wat rond gekeken en een grote reistas gekocht voor de extra spullen. Daarna terug en de motoren afgetankt en naar de eagelrijders. Ik kwam op de straat en ging aan de kant staan om tekijken waar ik presies moest zijn zegt paul kijk stonden we al voor de deur de motoren naar binnen gereden en na laten kijken helemaal prima geen schrammetje was er mis binnen de papieren geregeld en we kregen nog een t-shirt omdat we problemen met de navigatie en dat als compensatie want hij kon niks doen wij oke weer een shirt hihi. daarna met de taxi naar het hotel en ja toch wel vreemd meteen weer ridder te voet maar het is goed zo. daarna heerlijk gegeten een soort vis schotel een grote wit vis veel garnalen en kreeftjes echt het was heerlijk daarna naar het hotel tassen gepakt en verhaal schrijven en naar bed. morgen vliegen we om 9:15 naar Housten en Daar vandaan naar Amsterdam daar komen we als het goed is vrijdag om 9:15 aan. Graag willen wij iedereen bedanken voor het lezen en reageren op onze verhalen en foto's dat vonden we erg leuk. we spreken elkaar gauw in nederland

gr Paul en Lilan

ellen

jammer dat het al weer voorbij is, was een leuke tocht. Ik heb genoten van de verhalen

Yolande

Hay, Ik vond het geweldig om jullie reis zo mee te beleven, wat een belevenis voor jullie. Jammer dat het voorbij Is natuurlijk, wat gaat de tijd toch snel he als je het naar je zin hebt.

Groetjes,
Yolande

Paula

Dat was het dan het avontuur van Paul en Lilian.
Het was gaaf om het mee te beleven via de verhalen en foto,s.
Bedankt daar voor veel liefs van ons.