PaulenLilanroute66.reismee.nl

14e motordag

zo vandaag was ik ff om 5 uur wakker en had ff wat geliket op facebook en dat had jennifer gezien en dacht bel me moeder ff pfffff met me suffen hoofd wat gesproken en toen weer in bed lekker lapen wordt ik om 9:15 wakker ik me gewassen en paul wakker gemaakt. Toen zijn we naar de motors gegaan we hadden gister ondekt dat er een Gorden Ramsy restaurant was dus wij er heen het heet hier Planet Dailies wij iets met eieren en een soort tacco het was heel lekker en behoorlijk veel maar lekkerder als de Amerikaanse ontbijten. Daarna zouden we een stukje rijden maar na een half uur droop het zweet onder me helm vandaan gestopt bij een bezinestation en drinken gehaald en toen weer terug en ff gestopt bij een grote harley davidson zaak heel veel mooie motoren gezien en toen wilde weg gaan kwam er een groep motorrijders aan en wat bleek dat waren de nederlanders die we bij de helicopters ook waren tegen gekomen leuk gebabbelt en toen terug naar het hotel ff lekker afgekoeld en toen omgekleed en met de taxi naar het Harley Davidson Cafe daar aangekomen heel leuk onthaald we moesten ff wachten op de minister zoals dat hier heet. Danielle vroeg hoe we het wilde en daarna naar boven met de foto graafe Liuba uit rusland. Daar eerst mijn telefoon opgehangen en aan gezet zodat alles is gefilmd ik zet het filmpje op facebook. We zijn op de traditonele manier weer getrouwd het was heel bizonder omdat dat na 25 nog een keer te doen. Daarna gingen we eten eerst kregen we kippen soep en daarna nam ik een Tbone steake en Paul een ribe eye steake en ze waren heerlijk onder tussen werden onze foto's op de tv daar getoond. Daarna hebben we 2 foto;s uitgezocht en de rest op dvd gekocht maar wij kregen 3 foto's van haar ze vond het zo leuk met ons. daarna hebben we een t-shirt uitgezocht en toen wilde we terug gevraagd voor een taxi hij heeft het ff buiten voor gedaan maar de taxi's waren vol het is dit weekend erg druk de hotels zijn bijna allemaal vol dat vertelde die motorrijders ook die kwamen een kamer tekort in het Belagio dus wij geen taxi dus maar terug gelopen. In de hotel kamer de spullen gepakt en lekker naar bed morgen een nieuwe reis dag weltruste zzzzzzzzz

Reacties

Reacties

Eric

Nou... gefeliciteerd hoor. En dat er nog maar 25 bij mogen komen.

Kevin, Anouk en Mex

Nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan, maar zoals we kunnen lezen is dat wel aan jullie besteed;). Xx

Jacqueline

Ook de 14e motordag was voor jullie weer een groot succes. Wat lijkt me dat heerlijk allemaal. Fijn dat jullie ook zulke leuke contacten krijgen steeds.
Hoe voelt dat nu, voor de 2e keer getrouwd?
Geniet lekker van de 15e dag op de motor.
Groetjes,jacq

ellen

tof hoor dat het zo fijn is geweest

Johan en Inge Schenk

Hoi Paul en Lilan,
Nog van Harte met jullie trouwdag en we genieten van de verhalen, dat doe je erg leuk Lilan.
Net of wij ook op vakantie zijn. Jullie maken heel wat mee en zullen dat nooit meer vergeten. Een hele fijne tijd nog. Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!