PaulenLilanroute66.reismee.nl

15e motordag

Na toch weer vroeg wakker te zijn ben ik er om half 8 uit gegaan lekker gedoucht en Paul wakker gemaakt alle spullen in gepakt en alles naar de motor gesjouwd pfff wat hebben we veel maar alles in de motoren gekregen ook de lerenbroeken en jassen die doen we niet meer aan in ons spijkerbroekie en t-shirt op de motor naar hige way 15 daar over gereden tot aan Baker daar de weg af richting de hige way 40 een nationaalpark gingen we in dit bleek een echte woestijn weg grind en stof en echt in the middel of nowhere echt gaaf en warm veel stopen om te drinken en een gigantische uitzicht. Toen we de 40 onder door gingen kwamen we in een ander nationaal park want we wilde weer op de route66 komen dus een eind rijden en zo kwamen we in Amboy daar in een oude tankstation wat gedronken en foto's gemaakt want hier staat het groot op de weg. Daarna kwamen we Bagdad en ludlow tegen plaatsjes waar bijna alles bouwvallig of in gestort is zo jammer van de dorpjes enkele huizen die er redelijk uitzien zijn bewoont maar dat is weinig echt jammer. Daarna weer de hige way op want daar loopt dan een stuk de route en zo met veel stoppen kwamen we in Barstow aan een leuk goedkoop moteletje gevonden daarna het meeste in de motor gelaten enen klein beetje naar binnen genomen. Toen zijn we naar de Chinees gelopen en daar een buffet gehad voor weinig en het was is weer een wat anders dan hamburgers en patat thuis hoeven we voorlopig geen patat. En daarna via de winkel ff een biertje halen naar het motel ff uit zakken en dan slapen morgen de laatste stukje van de route66

Gr ????????????????

ria