PaulenLilanroute66.reismee.nl

16e motordag

vandaag weer vroeg op gestaan en naar de Ihop gelopen voor ontbijt want dat is erg lekker volgens Atie nou en ze had gelijk heerlijk alleen veel. De foto stond op de kaart dus ik dacht valt mee niks is minder waar je krijgt er eieren worst en aarpels bij ik had daarbij frensch toast met aardbeien en slagroom en paul had een soort wentelteefje met vruchten en slagroom.paul had aalles op ik niet. daarna de spullen op de motor en de weg op nog wat nostalgische foto's van Barstow geschoten en zo door de plaatsjes Lenwoob,Hodge,Helendale,Orogrande en Victorville allemaal mooie met een hoop goed onder houden oude gebouwtjes en in Victorville was een route66 museum daar wilde we in en ja hoor gesloten pas donderdag weer open grrr. Toen weer verder eerst weer een stuk over de higeway tot aan Fontana daar weer over de route weer mooie plaatjes geschoten en gereden en veel gestopt voor stoplichten dit was echt moordend op de motor met deze hitte maar ook dat door staan en in Pasadena gekomen wat gedronken en gegeten en weer verder naar LA ook hier weer veel stoplichten en toen hebben we een afslag gemist en kwamen we op een industrie terein gevraagt aan een vrachtwagen chauffeur die wist het niet hij wist niet eens waar hij was. toen een andere man gevraagt maar die wilde weer dat we de higeway namen toen toch maar goed in me boekje gekeken en terug gereden en ja zelf gevonden de goede weg naar Santa Monica Boulevaar en zijn we die hellemaal tot het eind gegaan en waren we 19:00u op het eind van de route en zitten de 4400km er op dit allemaal zonder problemen en schade we zijn trotos op ons zelf we dit it.daarna een stukje terug wat gegeten bij een chinees en toen via de higeway naar het hotel daar kwamen we rond half 9 aan ff lekker gedoucht en ff buiten rond gekeken en nu naar bed morgen onze laatste dag en moeten eind van de middag de motoren terug snik snik

Paula

Jullie hebben mooie herinneringen avonturen beleeft wat gaat de tijd toch snel bedank voor al die mooie verhalen en foto,s