PaulenLilanroute66.reismee.nl

op weg naar de usa

hoi hoi

vanmorgen vroeg bracht Jennifer ons weg en op schiphol kwam indrani dasi ook ff gedach zeggen. het was maar kort want we mochten meteen achter de douane omdat het een drukke dag was. Daar ff een broodje en een bakkie gedaan en toen plassen en richting gate toen we daar bijna waren zei Paul heb je je helm en ik oh k.. laten liggen in de wc als een speer weer terug waardoor we pas omkwart over 10 het vliegtuig in gingen.om 10:55 gingen we taxien en om 11:20 stegen we op ik vond het heel eng met ogen dicht gezeten en paul zijn hand fijn geknepen. Maar toen we los mochten ben ik voorzichtig gaan kijken en vond het niet meer eng. we hebben lekker geslapen en gegeten en gedronken. en bij het landen zat ik aan het raam wel erg gaaf. om 19:30 zijn we geland en was het hier 12:30 ook hier door de douane en opgehaald door de taxi van het hotel waren we om 15:30 in het hotel mooie kamer we hebben zelfs een bad (je). Na een lekkere kortebroek te hebben aan getrokken, Het is hier ongeveer 25 graden heerlijk zomers,zijn we ff door een wijk gelopen en wat bij de supermarkt gehaald zijn we terug gelopen. tegen over het hotel was een restaurant the tiffany daar lekker gegeten goed gevulde kippensoep en een burger met patat was erg lekker. toen terug naar het hotel en ben ik aan het schrijven en ligt paul ff te slapen.dit was onze eerste dag ga denk vroeg slapen ben best moe. het tjd verschil is 7 uur terug.fine dag jullie en wij gaan lekker slapen

Paul en Lilan

vince

he peeps
het vilegen heeft wel wat heb ook is gevlogen naar egypte heb wel bewondering voor jullie dat men de route 66 gaan doen veel plezier daar geniet van alles

grtjes vince