PaulenLilanroute66.reismee.nl

Chicago

Hoi allemaal

Een goede nacht rust gehad alleen was ik om 6 uur klaar wakker en gelukkig Paul om 7 uur aangekleed en ontbijten. Scrumbel egg worstjes aarpels jes geroosterd brood wafels donuts echt te veel maar een wafeltje gegeten en wat melk met cornflakes en Paul ei worst en waffel. Daarna zijn we naar de trein gebracht Door het hotel en uit gestapt in Jackson daar gelopen pfff echt hoge gebouwen de hoogste is Willis toner daar zijn we binnen gegaan en 442 meter om hoog gegaan je kom heel chicago zien zie de foto's. Ook was er een uitbouw van glas waar je op kon staan zo zag je dat je 103 verdiepingen hoog was. Wat gekocht als aan denken en toen naar de trein daar in gegaan en uit gestapt bij lake ook weer gebouwen beken ook een kerk op een wolkenkrabber gaaf en in eens zagen we de Willis toner weer hebben we dat hele eind zonder te weten terug gelopen. Toe terug in de trein naar het hotel en nu lekker relaxen en straks wat eten en dan slapen .morgen om 10 uur gaan we de motoren halen dan op weg naar lincoln nou weltruste en tot morgen

ria

dus jullie genieten wel