PaulenLilanroute66.reismee.nl

One the way

Hoi hoi daar zijn we weer. Na een wat onrustige nacht 7 uur op gedoucht zwaar ontbeten met de taxi naar de eagel roder verhuur daar aangekomen zagen we onze beauty's al staan naar binnen alles geregeld en een pin en een glaasje gekregen omdat we hadden verteld dat we nog een keer gingen trouwen. Twee t-shirts gekocht en toen de uitleg waar alles zit we hebben radio en route planner helemaal compleet. Dan ff een rondje oefenen en hup de spullen er op routeplanner instellen en op weg.het rijd echt super. Paul moest wennen aan de route planner afslag gemist omdat het op het laatst wordt aan gegeven en wat rondjes gereden gewoon lincoln in getoetst en over de highway er heen. Het was bewolkt maar best warm heb me dikke leren jas geruild voor de dunnere. Onderweg wat gestopt en gegeten om half 5 waren we in lincoln een route van 304km.daar naar een slaapplek gevraagd en bij hotel best western uit gekomen voor 68 dollar met ontbijt. Spullen het hotel in ff lekker uitgezakt en toen wat gegeten bij een bowlingcenter we hadden allebei een Taco wrak en nu op de kamer ff hangen en dan lekker slapen morgen gaan we naar st. Louis een route van 224km.

Gr Paul en lilan

Jennifer

Supper leuk leuk????????????

paula

Heel veel plezier en maak mooie foto,s dan kunnen wij mee genieten

ria

maak er wat van

het lijkt me erg spannet

ellen

Hartstikke leuk, jullie blog, veel plezier en enjoy. dikke kus