PaulenLilanroute66.reismee.nl

Van lincoln naar st louis

Helo volgers

Van morgen weer vroeg wakker ff lekker met jennifer en dieuwetje gebeld. Daarna lekker gedoucht aan gekleed en toen lekker ontbeten. Toen op de motor naar toeristen kantoor info gevraagt over de route66 en of ze een kaartje had de tomtom stuurt ons steeds verkeerd. We zijn op de foto met de dame geweest voor haar faceBook. En toen zag ik een route66 stoel zo gaaf ik wil ook die stof hou me ogen open. En we begonnen,zonder helm want dat mag daar,goed de borden volgen en leuke echte Amerikaanse dorpen Door heen rijden ons eerste oude route66 tankstation tegen gekomen. Toen veel zoeken en de nodige rondjes via de snel weg weer op de route. Wat heel appart is er staan gewoon dorpen met een sloot er tussen langs de snel weg en geen vangrail en ook geen geluid want soms de voor deur pal voor de weg. Ook begraafplaatsen liggen bijvoorbeeld tegen over je huis zonder hek of heg er om heen heel appart. Na weer lopen zoeken weer ff op de route maar wordt lastig aan gegeven dus na veel zoeken besloten de hay way genomen. Ging goed tot Paul besloot op het laatst toch de afslag te nemen en ik het niet rede. Ik verder gereden tot het lukte weer terug te gaan makkelijker gezegt dan gedaan na een half uur rond gereden eindelijk die afslag maar geen Paul meer toen naar een pakeerplaats die ik wist Paul gebeld na een tijd nam hij eindelijk op hij uitgelegd waar hij zat ik er heen en gelukkig weer samen pfff. Maar het was al 4 uur dus als een speer over de hay way naar st.Louis we hadden nu wel onze helmen op want het zeek van de regen. We reden en eindelijk bij st.Louis was het donker zoeken naar een slaap plek lukte niet aan een agente gevraagt die stuurde ons naar een andere plaats via de snel weg slecht verlicht veel regen zijn we ergens uitgekomen bij een huis gevraagd en ff Door rijden een hotel wij gedaan en ja een hotel hoi hoi. Zag er heel lux uit en dat was het ook ons duurste hotel pfff 209 dollar voor een nacht maar wel echte luxe woonkamer met tv koffie magnetronbar badkamer en apparte slaapkamer met tv we gaan vroeg slapen zijn heel moe maar morgen gaan we st.Louis in een kaart kopen en op de ouderwetse manier de route rijden ook gaan we de boog bekijken die we wilde zien en daarna naar lebanon 288km kijken of we voor het donker binnen zij want dat rijd niet prettig hier.nou gr Paul en lilan

paula

Wat een verhaal erg spannend maar jullie moeten elkaar niet kwijt raken in de middel of no ware heel veel plezier en ik kijk nu al uit naar jullie volgende verhaal.

Atie

Weet je zeker dat het klm's zijn en geen miles? Want dat scheelt nog wel even. En ja het is daar ook sneller donker. Wij hebben nooit problemen gehad met de tomtom daar trouwens. In ieder geval elkaar goed in de gaten houden op de weg. Groetjes !

ellen

spannend allemaal en ja dat hotel is het geld wel waard he

Ilse

Ach joh....dst is de nieuwigheid.
Je hebt nog kilometers genoeg om het goed te doen. Questi van ff inslingeren.... Veel plezier bij de volgende rit..gr. Ilse