PaulenLilanroute66.reismee.nl

Eindelijk op de route66

Hoi lieve volgers.

Zo ff een reactie op de leuke berichten. Fijn dat jullie ons verhaal leuk vinden. En wat ik zei zijn kilometers want dat heb ik van het reisbureau en daar staat echt kilometers bij. En deze tom tom zit in de motor en we hebben vandaag gehoort dat het vaker gebeurt grrr. Maar nu ons verhaal. Het was weer een ramp naar lekker ontbijt spullen gepakt en raakte paul in gesprek met een politieagent die stond te schuilen om te roken dat mag officeel niet onder werk tijd paul heeft ook in de auto gezeten en naast de stoel stonden 2 geweren hij wilde nog een pin geven maar die had hij niet bij hem en die stuurt hij op maar paul kreeg wel een soort plastik handboeien. Toen zij we naar st.Louis. Daar een informatie bureau gezocht en we werden naar een speciaal route66 punt het zou een half uur nou echt niet wij weer vragen weer anders gereden en weer niet weer vragen en weer een andere weg maar die ook niet toen bij een hele dure autozaak gevraagt goede uitleg plus een printje en ja hoor eindelijk bij het info punt route66 state park goede info gehad een route boek en leuke hebbe dingetjes gekocht. Een stukje snel weg en eindelijk om 3 uur smiddags zaten we op de route66 heerlijk langs dorpjes om hoog om laag mooie natuur heerlijk. Toen waren we ff eigewijs hij stuurde ons de weg af wij denken kan wel er liep een weg ja naar een stuk alleen maar grind grrrr ff Door gereden toen terug en toch de weg af het viel mee kort er op zaten we weer op de weg en lekker rijden geeft mijn motor problemen aan temperatuur en olie wij belen na 5 keer opgehangen te horen gekregen gewoon Door rijden en toen was het half. We zijn tot aan Cuba gekomen daar een motel the wagonwheel had een kamer voor ons. Het is echt leuk zijn net allemaal kleine huisjes en voor de receptie 2 oude tankstation werkt niet maar leuk om te zien. Toen ff wat gegeten in een bar en ondertussen naar de politie gekeken die hielde een auto aan op het eind stonden er 3 politiewagens met zwaai licht en 1 ineen gewone auto. Politie weg de auto ook gewoon weg. Toen we terug liepen raakte we in gesprek met 2 andere motorrijders ja een zelfie gemaakt met zijn 4e en de motors beken en toen kregen we een munt van hun motorclub en hebben we een t-shirt van onze motorclub. Toen zij we lekker gaan douchen en slapen morgen een lange dag maar wel zin in.

Jacqueline Oude Nijhuis

Echt leuk om dit allemaal te lezen !
Jullie maken heel wat mee daar. Geniet er lekker van samen. Groetjes

ellen

tof hoor zo, en ja de weg kwijtraken dat hoort erbij, hahahaha

Paula

Wat een verhaal je schrijft het ook heel leuk moet er echt om lachen
Dat is ook wat dat de Tom Tom het niet goed doet.
Het is een western erg leuk tot lezen.
Dikke kus

Jacqueline Oude Nijhuis

Wat een contacten met de politie daar. Maar wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt. Hebben jullie een beetje goed weer ? Groetjes jacq

ria

ja het was weer erg leuk

groetjes daar