PaulenLilanroute66.reismee.nl

4e dag op de motor

hoi hoi

weer lekker geslapen wel vroeg wakker maar we moeten nog wat kilometers in halen. Gedoucht aan gekleed en de spullen in pakken sleutel terug brengen en op de motor naar het ontbijt in shelly's cafe.Wij naar binnen en Jim en Joe gingen net naar buiten luid ruvhtig en vrolijk elkaar een goede reis gewenst. Het was een zwaar ontbijt maar we raken er aan gewend ik had ommelet gevuld met kaas en toast en paul had gebakken ei met toast en niet te vergeten allebei gebakken aardappelen. Daarna op de motor gestapt en gereden richting Lebanon het ging heel lang goed tot we bij een bord kwamen west of nort we moeten west en daar zijn we heen gegaan want er waren geen route borden meer. Om half 1 kwamen we bij springfield dus ruim voorbij Lebanon. Wij getopt wat gegeten en gekeken hoe we weer op de route kwamen. Wij naar de motoren worden aan gesproken wat een mooie motoren enz. na het gesprek richting de 44 en daar naar de fantastic cavens dat zijn groten daar ga je met auto met aanhanger in krijg je een rondleiding het was erg mooi om mee temaken. daarna weer op de motor naar de 44. Het is z'n gafe weg je gat omhoog om laag en best scherpe bochten bij 1 ging je heel stijl om hoog en laag en bij het dalen een scherpe bocht. We hebben de motoren nu echt onder controle na deze weg. Na een klein stukje hayway eindelijk op de route maar het was wel al erg laat kwart over 5 dus tot 6 gereden en toen waren we in Carthage daar een slaap plek gevonden bij guest house motel een kamer gevonden voor maar 50 dollar toen nog ff naar een wolmarket en toen eten gehaald en op gegeten in het motel. toen gedoucht en lekker naar bed tot morgen zzzzzzzzz

ellen

jullie blijven pech houden met de route he. Hoop dat het snel beter gaat