PaulenLilanroute66.reismee.nl

5e motor dag

vandaag een beter verhaal ik was zo moe dat ik niet wist wat ik moest schrijven maar wel gedaan want vandaag was weer heel anders. vroeg opgestaan wel wat moeite om de ogen open te krijgen na veel ge hmm grrr toch gelukt gedoucht en de spullen in gepakt daarna naar een familie restaurant gegaan voor ontbijt we hadden gevulde omelet met een soort aarpel en paul had toast en ik 2 pancake's. en thee en koffie. Daarna op de motor we hebben afgesproken om zoveel mogelijk bij oklahoma city tekomen en als we twijfelen of we goed zitten vragen. en zo op weg en echt oude plekken gezien vervale cafe's pompstation's maar ook onder houden oude gebouwen bruggen echt gaaf als je een dorp in rijd echt z'n cowboy film achtig dorp alleen veel grote auto's zoals hummers en doge's, ook de weg makering is er we gingen van missouri naar kannses en nu in oklahoma dit zijn staten waar je door heen gaat. Op 1 punt zijn we gestopt langs de weg en wij de kaart bekijken stop er een auto acher ons en verteld dat we goed zitten en het route boek is erg goed geschreven door zij betste vriend. we kregen ook een stikker van hem met Dean "Crazy Legs" Walker you just had your kicks with "crazy legs" on route66 met een foto van hem. echt leuk mensen spreken je gewoon aan.Om een uur of 1 waren we in maimi oklahoma daar hadden we eigenlijk gisteren moeten zijn. dus wij ff wat rond gekeken en wat gegeten en toen weer verder rijden hele mooie plaatsjes gezien wat op vallend is aan het eind van elk plaatsje is een begraafplaats zo langs de weg op een heuveltje mooi gras er om heen maar geen hekken. We hebben veel kilometers gemaakt onder weg zei ik zie overal auto zaken maar motor zaken niet en paul zei ik heb er enkele gezien oke zei als jeer 1 ziet ff stoppen me helm wordt steeds slechter steeds mee dingen zijn gaar en valen er af ik heb een nieuwe nodig. Ik hed het thuis misschien moeten doen maar ik dacht kan nog wel maar ff vergeten dat we hem nu elke dag intensief gebruiken dus rijden en ja we komen een klein zaakje tegen wij naar binnen leuk en hartelijk ontvangen maar hij verkoopt geen helmen. iemand die er zat zei ik rij jullie er wel ff heen is kort bij wij achter hem aan en bij een motor zaak naar binnen wij kijken en passen hebben 2 helmen gevonden gekocht en de oude achter gelaten en we kregen ook nog een pen en t-shirt en toen op wegmet onze mooie helmen. na ongeveer anderhalf uur verder gereden kwamen we in Davenport aan ik zag een laundryroom en rock cafe(dat had onze motor vriend bij de zaak verteld dat je er goed kan eten) en ja een motel skylinner daar een kamer voor 56 dollar spullen uitgepakt en toen met de was naar de laundryroom de was in de machine de mevrouw zou het in de drooger doen zo dat wij konden eten. Aangekomen bij het rock cafe drinken besteld paul cola ik thee ze komt met de thee en ik zie het zakje er in ik denk oje gauw er uit anders is het te strek voor me maar het zag er zo zwart uit ik ruik is het koffie heeft ze zonder het te weten het zakje in de koffie gedaan ik kreeg nieuwe en zei steeds o sorry wat stom het ging ook ff door in de keuken iedereen lachen. toen vertelde ze dat ze dit in haar gebeurtenissen boekje gaar schrijven.en ze vroeg wat we gingen doen wij verteld en ook van het trouwen dit vond ze zo appart of wij dat inhaar boekje wilde schrijven ik heb het er in het engels in geschreven en ze kon het nog lezen ook en was er heel blij mee. wij terug naar de was nog ff gekletst en toen was de was droog opgevouwen en meegenomen. toen lekker naar de motel kamer lekker gedoucht ff de motoren ff een lappie overgehaald waren wel erg vies ( er zijn hier veel motor rijders omdat er morgen een race van hier naar stroud is over de route66) nou lekker naar bed morgen weer optijd op en naar oklahoma city weltruste

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!