PaulenLilanroute66.reismee.nl

7e motor dag

hoi hoi

ja erg vroeg opgestaan en op de motor en bij mc donalds geontbijt. toen op de route een heel eind gereden on toch weer verkeerd maar konden het goed maken door en weg naar west te volgen.het is heel stom zo zie je een bordje en denkje dat de weg zo door loopt en dan zie je heel lang niks en kom je ineens hele andere borden tegen. we hebben besloten om tot amerilo de 44 higeway te volgen en voor amerilo weer op de route dat was ongeveer 249 mile. toen door amerilo ook weer z'n historich stadje en er was een route66 museum maar pech het is zondag dus pas om 2 uur open daar gaan we niet op wachten dus foto's gemaakt en weer op de route na amerilo zijn we de higeway blijven volgen want de 66 ligt er voor een groot deel naast alleen op d 66 mag je maar tussen de 50 en 65 mile en op de higeway mag je 75 mile. de natuur is zo mooi en wordt steeds berg achtiger. we zijn eerst door de staat texas gekomen en nu zitten we in nieuw mexico we hebben 160 mile afgelegd naar Santa Rosa en toen was het ineens een uur vroeger heel appart.het tijd verschil is nu 8 uur vroeger. we hebben vandaag met om rijden 550 mile gereden en zitten nu in een western motel heerlijk gebaddert want we hebben weer een bak regen gehad en kou en hier is het wel warmer gelukkig zelfs paul had het koud gehad onderweg. toen hebben we lekker gegeten in Sante Fe het was echt een heel goed restaurant we hebben nog nooit zo lekker gegeten in Amerika echt perfect en nu terug op de kamer en zo lekker slapen morgen gaan we tot Grands over de higeway en dan volgen we de gewone route weer nou tot morgen zzzzzzzz

Jacqueline Oude Nijhuis

Hoi Lilan en Paul,
Jammer dat jullie zoveel regen en kou hadden. Maar gelukkig weer op de route 66 terug gekomen. Heel wat km afgelegd op de motor.
Alweer een week onderweg, wat vliegt de tijd!
Nog heel veel plezier vandaag. Misschien toch een zonnetje?
Groeten van Henk en Jacq

ria

ik hoop ook mooie weer voor jullie de groetjes

Atie

Straks in Californie weer een uur erbij en lekker weertje daar!
Lees elke dag je verhaaltje, leuk hoor! Nog veel plezier!

ellen

leuk zo, dat komt goed zo die ritten. Lijkt me zalig daar.

Jennifer

Leuk om te lezen supper lekker van genieten lieverds dikke kus

Jacqueline

Leuk verslag tot nu toe.
Ik ben zo benieuwd naar de Gran Canyon
Groetjes, jacq

Jacqueline

Leuk verslag tot nu toe. De tijd gaat snel, volgende week komen jullie al weer thuis.
Geniet nog maar lekker.
Groetjes, Jacq