PaulenLilanroute66.reismee.nl

8e motor dag

hoi we zijn er weer we hadden geen wifi dus geen internet dus dit is de rit van maandag 5 oktober.

we zijn weer leker vroeg op gestaan en toen ontbeten daarn de spullen op de motor en ja hoor regen. we hebben af gesproken om tot Grand de higeway te nemen ook hier loopt de route het meeste langs de higeway dus missen we niet veel. de rit was mooi en nat dus extra gestopt voor een kop warme chocoldemelk om ff op te warmen en weer lekker rijden bij afrit 211 eraf naar Grand langs een nationaal park en zo lekker over de route66 zo mooi rij je een berg op en dan naar beneden zo adembenemend mooi is niet te beschrijven dit moet je zien kan geen foto's er van nemen dat lukt niet onder het rijden ook niet met de zelfiestick als ik die bevestig op de motor bibbert het alleen dat komt door dat het een harley is maar de motoren rijden echt perfect ben er helemaal 1 mee geworden. onder weg kwamen we in Holbrook zo mooi die bergen langs de weg er is ook een wigwam dorp waar je kan overnachten dat doen we niet omdat dat dan weer te ver van FlagStaf af ligt maar wel ff gestopt en gekeken. Toen weer gereden het was wel een zware dag we waren allebei toch wel moe en we hebben veel geziet ook een roadrunner hotel en veel mooie en vervalen gebouwen aan de route66. maar na regen komt zonneschijn en dus steeds voor de bui uit gereden maar in FlagStaf hoosde het weer er zijn daar heel veel motels en ik zag er 1 dat motor inn hete denk leuk het was het minste en goedkoopste geen internet niet lang douchen want dan wordt het koud en een hard bed maar ondanks alles de kachel deed het dus wel op gewarmt en daarna in een leuk restaurant gegeten met een treinbaan aan het plafond. ik heb fisch and chips gegeten en paul een hamburger steak het was weer goed en lekker daarna naar de kamer zijn we gaan liggen paul in kleding op de deken en ik vast er onder om warm worden lekker zitten kleppen en ineens was het lichtje uit en werd s'nachts een paar keer wakker en paul is ook wakker geweest en is ook onder de deken gekropen.

ellen

klinkt als een zware dag en erg vermoeid

wijna

hoi vrienden! Wat jammer van die regen steeds..
Maar jullie beleven evengoed genoeg zo lees ik.
Ik weet zeker dat jullie de Grand Canyon ook onwijs mooi gaan vinden. groetjes van mij XX