PaulenLilanroute66.reismee.nl

9e motor dag

zo best lekker geslapen ik had me wekker om 7 uur gezet we hadden gisteren 550 mile gereden en vandaag hoeven we maar 80 mile naar de GrandCanyon en we willen daar wat rijden dus redelijk op tijd opstaan.We zouden officeel 3 nachten in FlagStaf blijven maar wij vonden dat te ver weg om steeds heen en weer te rijden dus gaan we iets dicht bij de Grand Canyon zoeken wat hopelijk niet te duur is. we hebben nu ruim 2000 mile gereden en zijn toch best wel moe en doen het daarom ff wat rustiger vandaag maar 80 mile en wat we daar nog rijden dus 2 dagen relaxen. zie ik een tijd van 6uur staan??? ja hier weer een uur extra gekregen het tijd verschil is nu 9 uur. dus wij aankleden en spullen in pakken komt het weer met bakken uit de lucht grrrr gevraagt waar we info konden krijgen i.v.m. de helicoptervlucht van morgen te bevestigen. Flag Staf is beroemd om zijn oude treinen dus bij de toeristen info alles geregeld kaartje gekregen en weer leuke dingen gekocht paul wordt al gek van me hihi. daarna een ontbijt restaurant gezocht weer zwaar en goed ontbeten. en toen was het ff droog een mooie weg langs de onderkant van de Grant Canyon bij de benzinestation getankt en weer dingen gekocht zulk mooi leuk spul hihi. Daar na weer met een motorrijder gesproken en die vertelde dat je de 7mile hotel kon nemen goed en goedkoop hij zou er ook heen gaan je kan daar niet reserveren hij hoopte op een kamer maar wij gingen eerder weg dus wie weet. in Tusayan aan gekomen det hotel gevonden de motoren neer gezet en toen kwam onze motor vriend er ook aan met z'n allen naar de receptie was hij dicht kwart over 1 waren ze weer open ff gekletst en de prijs in het western hotel er naast gevraagd 400 dollar ex tax en het hotel er tegen over 259 dollar ex tax pffff gaan we niet doen de 7 mile was 99 dollar ex tax dus we wachten wel ook onze motor vriend had aan de aderekant gevraagt en had er 1 voot 125 tot139 dollar hij ging daar heen wilde niet wachten dus hij weg en toen kwam de vrouw er aan en hadden we een kamer voor 2 nachten. we kregen een hele luxe kamer met 2 2persoons bedden een bad echt heerlijk.na de spullen hebben uitgepakt en uitgehangen de tas die boven op de koffer licht was heel nat na dit kl.... weer. de kachel bij gezet droogt het sneller en toen naar de Grand Canyon het kost 25 dollar per motor en je mag er dan 7 dagen in wij er door heen een stukje gestopt gekeken zo indrukwekkend zo mooi zo zie je de mist hangen zo is het helder het is niet te beschrijven maar het was schitterend we zagen ook herten lopen zijn nog ff gestopt en hebben er foto's van genomen. Op de parkeerplaats kwamen we onze motor vriend tegen en die had spijt dat hij niet had gewacht. daarna terug gegaan en gegeten bij een cowboy restaurant ik had nacho's en paul steak was erg lekker en een leuke tent daarna terug naar de kamer lekker in bad en toen lekker op bed verhaal schrijven. Paul heeft wat moeite met de tijd en lag om 8 uur teslapen. hierna ga ik ook slapen morgen een spannende dag.

ria

ik vind het wel jammer dat jullie altijd de regen heb

groetjes ria

ellen

tof zeg en de grand canyon moet indrukwekkend zijn. Veel plezier

Yolande

Wat zullen jullie genoten hebben van de Grand Canyon. Ja wachten loont vaker al is het geduld hebben wel eens moeilijk. Maar dat prijs verschil Is zeker de moeite waard. Ik wens jullie heel mooi weer toe. Geen idee of het helpt maar ik duim voor jullie.