PaulenLilanroute66.reismee.nl

10e motor dag

hoi hoi lieve mensen allemaal bedankt voor de leuke reacties daar genieten we ook samen van en leuk dat jullie onze verhalen leuk vinden. Maar nu de dag van vandaag heerlijk geslapen wat uit geslapen en toen ontbeten een heel leuk zaakje we hebben een crosaint met ei en kaas was erg lekker en warm en alleen koffie en thee er bij een keer geen bige ontbijt. daarna met de motor naar de helicoptervliegveld. Daar een veiligheids filmpje gezien en toen wachten we zagen allemaal wit met blauw en gele helicopters de lucht in gaan ook zagen we een paar zware mensen ik tegen paul hoop niet dat we daar bij zitten. toen werden we geroepen met nog 4 mensen we moesten mee komen naar een crant canyonbus en zouden worden weg gebracht. we hadden zoiets van oke het zal. in de bus vroeg de chauffeur waar we vandaan kwamen nou wij uit holland en de 4 andere uit zwitserland leuk een europees ritje toen vertelde de chaufeur dat we naar betere en grotere helicopters gingen. toen moest hij nog ff tereug een paar andere halen ook aan die vroeg hij waar ze vandaan kwamen deze kwamen uit engeland en zweden echt grappig. toen we bij de rode helicopters kwamen moesten we meteen naar binnen konden geen foto's maken want de helicopter wachte. onze namen werden op genoemd en we kregen een oranje kaartje met een nummer ik had 4 en paul 5 en we zouden met de zwitsers gaan normaal porstuur dat scheelt. Bij binnenkomst hoorde paul 2 nederlanders praten en hij zei ze gedag dat waren de eerste nederlanders die we tegen zijn gekomen. nou bleek de andere ploeg eerst weg te gaan en moesten we wachten. wij zitten hoor ik bij de balie de man zeggen uit nederland hihi het tweede paar. wij ff met ze gepraat ze kwamen uit voorburg en zijn hun motor vakantie in LosAngeles begonnen en maakte zo een reis. en toen werden geroepen wij naar de helicopter foto gemaakt de twee dames mochten voor in en de twee mannen en wij achter in en ja hoor ik bij de deur brrrr. maar oke niet zeuren gewoon zitten hellemaal met een 4 punts gordel vast koptelefoon op en toen gingen we het opstijgen was wel ff eng maar eenmaal in de lucht ging het goed de pilote vertelde wat en toen kregen we eerst duitse uitleg en toen in het nederlands dat was heel fijn en intresant ja en het uitzicht zo adembenemend mooi de coloradorivier zie je stromen en ja gewoon alles het is niet te vertelen dit moet je zien echt een aanrader voor iedereen zelfs als je hoogtevrees hebt is het te doen. toen weer terug het was heel gaaf we hebben genoten toen we terug waren ff wat gegeten en een kaart gepost en toen de grancanyon weer in naar de camping daar was een was gelegenheid wij onze was gedaan en daar wat rond gehangen niet erg want het was prachtig weer vandaag we hebben gemasseld. toen lekker terug gereden en ff wat te drinken gehaald en toen naar het hotel daar ff de motoren schoongemaakt en ff gehangen.zometeen gaan we naar een mexicaans restaurant te eten en dan vroeg naar bed morgen gaan we weer verder naar Kingman

Anneke

Onwijs leuk om jullie verhalen te lezen. En prachtige foto's! Een reis om nooit te vergeten. Heel veel plezier nog. Ik blijf jullie volgen! xx