PaulenLilanroute66.reismee.nl

11 motordag

hoi we zijn er weer en hebben weer wifi nou we beginnen waar we geeindigd zijn. Het is woensdagochtend lekker geslapen en naar het zelfde tentje als gisteren gelopen voor een ontbijtje weer een lekkere crosaint met ham en kaas en koffie en thee. Daarna alles op de motor geladen en nog ffnaar het vliegveld wilde nog wat kopen. stopen we daar worden we eerst herkend door de man die ons naar de helicopters reed en vroeg of we nog een keer gingen nee zeiden we en hij zei je moet daar naast de bussen pakeren. wij oke appart dacht hij dat we bij een groep motorrijders hoorden die achter ons aan kwam. Toen hebben we een hele tijd een praatje gemaakt het waren een groep hollanders die van uit LA een andere rondrit maakte was heel leuk want de groep ging met de helicopter en hij bleef op ze wachten en wij hadden tijd zat we hoefde maar 150 mile. Het ding gekocht en op de weg richting Williiams. komen we in Williams aan ik snapte het niet want die stond niet in het boekje toen maar weer eens gevraagt die vertelde de higeway op en bij exit 139 er af en ben je op de route. wij aan de babbel ik wilde niet weer een heel stuk over de higeway en wilde graag in het plaatsje Seligman kijken. Toen besloten we om over de higeway terug tegaan naar FlagStaf omdat volgens een ander kaartje Seliman die kant op lag. ik zeg tegen Paul we moeten bij exit 121 eraf dus wij de weg op zie dat we 20 mile terug moeten en zie afritten 163,165,167enz tot we bij afrit FlagStaf 189 zijn wij er af ik weer kijken op de kaart zat ik een blaadje te ver en moesten we veel over de higeway, nou niet denken heb je weer een vrouw die geen kaart kan lezen want daar ben ik best goed in ik heb ons steeds weer naar de goed weg geleid het is ff door hebben hoe het hier werkt en dan kom je heel ver. Ja ik was heeeeel stom dus wij weer terug en Paul die lag alleen maar in een deuk grrrr. Oke dit heeft ons 3 kwartier extra gekost maar we bleven lachen het zonnetje schijnt tempratuur aan genaam dus het was heerlijk rijden. Dus eindelijk onderweg naar Seligman het is zo mooi je rijd dan weer aan de zijkant langs en soms door de Grand Canyon zo een mooi gezicht ja het is echt genieten. Eindelijk ergens in de middag vergeet steeds te kijken hoe laat het is kwamen we in Seligman echt een oud route66 plaatsje ff lekker wat gegeten en er door heen gelopen ja echt je waant je in de vroegere jaren. Daarna weer over de route naar Kingman echt weer zo prachtig,zie ik een hoop auto's langs de kant van de weg staan hup ook stoppen en ja hoor een heel oud pompstation met oude auto er voor zo gaaf. Toen naar binnen het is nu een gifshop maar nog als vroeger in gericht de banken bekleed met de stof van route 66 ik gevraagd en ja hij verkocht de stof had niet veel zei hij ik zag het en was helemaal blij hebeen lap van 1,30m en 1,80m was wel prijzig maar ben er zo blij mee net een klein kind zo blij yah happy . volgende probleem hoe gaat dit mee ik heb al zoveel gekocht en de tassen raken echt vol lang leven de rugzakken die we van Kevin en Anouk hadden gekregen het was toch niet ver meer in het hotel zou ik wel weer alles rang schikken. Toen kwamen we in Kingman gevraagt voor een goede slaap plek het waren er heel veel het werd aangeraden om een hotel tepakken omdat motels niet heel veilig zijn ook i.v.m. drugs dealers dus wij naar hotel comfort inn mooi alles op een bagage en naar de kamer weer een mooie kamer met 2 bedden kon ik mooi de sooi uitstallen de zwarte tas helemaal gevuld met gekochte dingen en de blauwe onze kleding en leren broek van paul ook in die tas past niks meer nou ik kijk in LA wel hoe ik het het vliegtuig in krijg. na dat we bij de mexicaan hebben gegeten het duurde heel lang zijn we moe in slaap gevalen zzzzzz

Reacties

Reacties

Jennifer

Hahahah moet je niet zoveel kopen hahaah maat leuk om te lezen dikke knuf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!