PaulenLilanroute66.reismee.nl

13e motordag

zo na een heerlijke nacht toch vroeg wakker paul sliep nog dus maar ff een kopie thee genomen beneden toen ik boven kwam was paul al op ff lekker ontbeten en toen lopend naar de strip het is ongeveer een half uur lopen. Toen kwamen we eerst lang het harley davidson cafe een bakkie gedaan.en rond gekeken de man die naast paul zat had betaald en tegen de bar man gezegt laat maar zitten dat de bar man hellemaal verbaasd was en het aan paul liet zien hij kreeg 90 dollar tip dit had hij nog nooit meegemaakt. toen zijn we richting de MGM gelopen ik dacht daar leuke roadrunner spullen te kunnen kopen nou echt niks daar van nou toen zijn we verder gelopen ja zo veel gezien veel gedronken het was 35 graden het is niet te vertelen maar zoveel groot en ver ik heb maar 2 dingen gekocht.toen ook weer helemaal terug gelopen en toen waren we rond 5 uur in het hotel ff lekker gedoucht en ff op bed gerust. om 8 uur zijn we weer naar de strip gelopen daaar hebben we in het donker met lichten de waterval met muziek gezien zo gaaf. lekker wat gegeten en toen terug in het hotel in het cassino ff wat gedronken en toen de gok gewaagd black jack gedaan ik kon 2 keer in leggen en was 2 keer weg nou echt niet meer 30 dollar verspeelt en weinig plezier gehad .nou lekker op de kamer slapen van al dat slenteren wordt je heel moe

grzzzzzzzzzzzz